این کیه...

این کیه که قد آینه عکسشو زدن به دیوار، چقدر شبیه من نیست نه خدایا ! منم انگار

 

لای برگای کتابا دنبال خودت نگرد تو غبارا تو سرابا دنبال خودت نگرد

گم نکن خودت رو تو دنیای تردید و دروغ زیر آوار نقابا دنبال خودت نگرد

 

خود واقعیتو پنهان میکنی که شاید با چهره تازت اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنی . شاید حالا احساس بزرگی بیشتر میکنی . شایدم کمبوداتو پنهان میکنی . تو خودت نیستی .تو دروغ میگی . خیلیها دروغ میگن . واسه اینکه کم نیاری تو هم تظاهر میکنی .

شاید میخوای کسی دوستت داشته باشه ، اما اون نقاب تورو دوست داره و شاید تو هم نقاب اونو دوست داری !

کم کم چهره جدیدت باورت میشه . اما هنوز برات سخته کامل عوض بشی . بارها و بارها از خودت میپرسی من کیم ... چی میخواستم ، کجام ، دارم چیکار میکنم !؟ دیگه نمیدونی باید کی باشی . تو خودتو گم کردی . تو توی دروغای خودت گم شدی ، مصمم باشی شاید یه روز خود واقعیتو پیدا کنی ....دیر یا زود ، بستگی به تلاشت داره ...  

خود خودتو باور کن . 

 شاید قشنگتر از الانت باشه که هستی !

 

هی بازیگر ! گریه نکن ! ما هممون مثل همیم . صبحا که از خواب پامیشیم نقاب بصورت میزنیم . یکی معلم میشه و یکی میشه خونه به دوش ، یکی ترانه ساز میشه ، یکی میشه غزل فروش . کهنه نقاب زندگی تا شب رو صورتهای ماست ؛گریه های پشت نقاب مثل همیشه بی صداست .هرکسی هستی ، یه دفعه قد بکش از پشت نقاب ،از رو نوشته حرف نزن ؛ رها شو از پیله خواب . نقش یه دریچرو، رو میله قفس بکش؛ برای یک بار که شده ، جای خودت نفس بکش . کاشکی میشد تو زندگی ، ما خودمون باشیم و بس ؛ تنها برای یک نگاه ؛حتی برای یک نفس 

تاکی بجای خود ما نقاب ما حرف بزنه ؟

تا کی سکوت و رج زدن نقش نمایش منه ؟ 

 

کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود...

 

 یآ اَیَّتُهَا النَّفسُ المُطمَئِنَّة . اِرْجِعی اِلَى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیة .  

  فَادْخُلی فی عِبادی . وَ ادْخُلی جَنَّتی . 

محل دفن حضرت عباس

مقام دست چب حضرت عباس

العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان

 این عکس بدون شرح باشه بهتره ... چون همه میدونید برای چیه و به چه معنا...

 

 فقط اینکه : 

توی هر مجلس عزاداری به نیت ظهور آقامون مهدی و دفع بلا از مردم فلسطین بیشتر از یک بار هم میشه ختم قرآن جمعی کرد !

مولای عاشقان

باز از ماه محرم غم رسید          بر زمینو آسمان ماتم رسید  

این هلال قد کمان دیگر است       لیتنا کنا معک اندر سر است  

             خرقه ها را بار دیگر تن کنید      آتشی در قلب این خرمن کنید 

  

 

        هیچ دانی در دلم جا کرده ای         

  عرش حق شش گوشه برپا کرده ای 

          عشق بازی با تو معنا میشود            نور حق با تو هویدا میشود  

          السلام ای شاه مظلوم و غریب          السلام ای آیه امن یجیب  

          السلام ای نور چشم مصطفی           السلام ای خامس آل ابا  

یا حسین

خدا میدونه ....

بالاخره اینم نقدیه به شرکتهای معروفی که محصولاتشون در کشور ما هم کم نیست و کلی طرفدار داره... 

برگرفته از هفته نامه همشهری جوان (بخشی از مطالبی که در سایتهای مختلف درباره این شرکتها نقل شده و هنوز هیچ مرجع رسمی درستی یا نادرستی آنها را تایید نکرده است :

نوکیا :‌ این شرکت حضور خود را در سرزمینهای اشغالی را با یک سرمایه گذاری 500میلیارد دلاری در سال 1379 آغاز کرده و بخش عمده این سرمایه در اختیار شرکتهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است . نوکیا چند مجتمع تحقیقاتی و صنعتی را در سرزمینهای اشغالی راه اندازی کرده و بخشی از فرایندهای طراحی و تولید محصولاتی مانند باتری گوشیهای همراه در این مجتمع انجام میشود .

نستله : این شرکت مثل شرکت دلتا در دسته کارخانه هایی قرار دارد که در سال 1998 جایزه جوبیلی (ویژه حامیان رژیم صهیونیستی ) را دریافت کرده اند . نستله با کارخانه رژیم صهیونیستی osem قراردادی امضا کرده است که بواسطه آن میتواند محصولات خود را به راحتی در سرزمینهای اشغالی بفروش برساند. نتیجه این قرارداد،سودی معادل 5/1میلیون پوند برای هر دو طرف معامله بود.

کوکا کولا: در سال 1997 نماینده نماینده اقتصادی رژیم صهیونیستی از شرکت کوکا کولا به خاطرحمایت 30 ساله اش از این رژیم و اهمیت ندادن به تحریمی که توسط اتحادیه عربی صورت گرفت ، قدر دانی کرد . در سال 2001 کوکا کولا اسپانسر اصلی جشنواره تجارت آمریکا - رژیم صهنونیستی بود. کوکا کولا رژیم صهیونیستی را نماینده رسمی خود در خاور میانه معرفی کرده است .

اینتل : اینتل یک واحد توسعه خود را در سال 1353 در حیفا و یک مجتمع تولید ریز پردازنده اش در سال 1364 در قدس بنا نهاد . یکی از واحدهای این شرکت ،در زمینهای یک روستای اشغال شده فلسطینی ساخته شده و ساکنان این روستا که پیش از تخریب ، 300 خانه،2مسجد ویک مدرسه داشتند ، قتل عام شدند و باقیماندگان اندک آن نیز حق بازگشت به سرزمینشان را ندارند . شعبه این شرکت در رژیم صهیونیستی هم اکنون با بیش از 4 هزار نفر کارمند ، سومین واحد بزرگ اینتل در دنیاست و صادرات آن سالانه بیش از یک هزار میلیارد تومان بر آورد میشود .

در این خصوص رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفتند :(تا کنون مستندی از صهیونیستی بودن این شرکتها یی که به حضورشان معترض هستند ، ارائه نشده است اما باید این را هم در نظر داشت که ما در کشور ،مسائل و اولویتهای مهم تری نسبت به رسیدگی به کارخانه هایی مثل نستله هم داریم . یقینا اگر بر ما ثابت شود که این شرکتها واقعا صهیونیستی هستند ، با حضور آنها بر خورد خواهیم کرد)