به من بگو کجا به خنده میرسیم ****حالا که زندگی تکراره ماتمه

با تو دقیقه هام بی گریه میگذرند
                  رو ظلمت شبم پنجره ای بذار
                                          توی کدوم غروب پناه من میشی
                                                                  وقتی که گم شدم تو دست انتظار


به من بگو کجا به خنده میرسیم



                                                           دستات تجسم عشق و نوازشه

                                               که تو نهایت آرامش منی
                                    از سقف سرد شب
                                     روشنی میچکه
                     نگاهم که میکنی
        لبخند که میزنی
                                                       

به من بگو کجا به خنده میرسیم



آلبوم بسیار زیبا ، حسی و عمیق کجا به خنده میرسیم بعد از گذشت حدود هفت سال از انتشار آلبوم " تمام شد ترانه " دی ماه سال 1389 وارد بازار شد . در این آلبوم هشت قطعه با پیانو نواخته و خوانده شده است  که نوازندگی و تنظیم آثار"بجز یک قطعه" بر عهده هنرمند مرحوم آندره آرزومانیان بوده است که بعد از درگذشت ایشان تنظیم و نوازندگی قطعه کجا به خنده میرسیم را رضا تاج بخش بر عهده گرفت


پیشنهاد تهیه این اثر موسیقایی ارزشمند با سبکی کلاسیک و آرام اولین پیشنهاد من در سال جدید است.

امیدوارم باکمی تامل در خصوص اوضاع وخیم و توجه به آثار سخیف و دوره ایه این روزهای موسیقی پاپ به آثار هنری و باارزشی که در لابه لای این آشفتگی سر بیرون میاورند نگاه و توجه بیشتری داشته باشیم