....

 

 

دوست ندارم از مسائل سیاسی بنویسم ولی فکرم زیاد درگیره . حتی نوشته های قبلیمم یا اصلاح میکنم یا پاک میکنم چون به نظرم زیادی تند رفتم نه اینکه نظرم تغییری کرده ...نه ، اما جدا تند نوشتم .

خیلی فکرم درگیره و واقعا از همه مسائل سیاسی خسته شدم .یه عده خودشون باهم دیگه دعوا دارند ما هم شدیم بازیچه. این وسط دیگه دوست ندارم حق به کسی بدم .چون هنوز خیلی چیزها مشخص نیست . البته تاکید کنم که رهبری رو هم اصلا مورد خطاب قرار نمیدم و اصلا منظورم به جهت ایشان نمیره و دلایل خاص خودم رو دارم که الان جای بیان اونها نیست .

اما از اینهمه بچه بازی و لجبازی که داره کم کم همه مردمو نابود میکنه شاکیم. انگار کسی حواسش نیست چی داره به روزمون میاره . متاسفم برای کسانی که با وجود گذشت زمان هنوزم به حرف کاندیداشون بلند میشن و شلوغ کاری میکنند . کی به شما یا ما ها فکر میکنه ؟ اونا دنبال منافع خودشونند . اصلا معلوم نیست چی کار میکنند . از یک طرف یکیشون ماست مالی میکنه از طرفی آشوب درست میکنه .وجالبتر اینکه تعجب هم میکنند از این وضعیت که چی شد یهو ؟ نمیدونم والا شما که تقصیر نداری ....یکی دیگه که نمیدونم مردمو چی فرض کرده پیشنهاد رفراندوم میده . خوب همین آمار بالای رای دهنده ها خودش نشون میده چه خبره و در ضمن کسی که به خیال خودش رای گیری در داخل کشور قابل اعتماد نیست چطور بازم به آرا تازه ای اعتماد میکنه . شایدم اینبار میخوان حواسشونو جمع کنند خودشون یه اقداماتی انجام بدن یا نه اگر آرا به نعفشون بود یکدفعه همه چیزو قبول میکنند به نفعشونم نبود هم روز از نو روزی از نو!!!

اعتصاب غذا جلوی سازمان ملل عجب شاهکاری بود !!! تا جایی که ما میدیدیم ضیافتی بود . میگم آخه ، یک ساعت اگر مشروبات و چیز میزای جمعیت زیاد !!! "چنتا دونه بدبختِ مثلا هنرمند " قطع بشه میمیرن چه برسه سه روز غذا نخورن .

در مورد کشته شده ها و زندانها هم فکر میکنم اگر کسانی خودشونو مقصر نمیدونند لا اقل بیان توضیح بدن . تا ضدشون حرفی نباشه . هرچند خیلی از حرفهای مخالف ارزش شنیدن هم ندارند و مزحکند اما به نظرم باید مردمو روشن کرد . نه اینکه خانوادهای کشته شدها به شبکه های خارجی رو بیارن . خوب این سکوتها در این شرایط فکر آدمو منحرف میکنه دیگه ! خوب باید بدونیم کی راست میگه کی دروغ کی داره موضوعو گنده میکنه یا نه واقعا اتفاقها انقدر پیچیده و گندست .

آقای احمدی نژاد مگه قرار نبود در اولین فرصت تکلیف مفسدان اقتصادی رو روشن کنند ؟ شاید این کار کمک کنه تا راحتتر کشور اداره بشه . اما کلی ماجرای حل نشده مونده که اتفاقهای دیگه وحتی برنامه ریزی شده نمیذاره بهشون پرداخته بشه .

من هنوزم میگم آقای موسوی به مردم خیانت کرده. چرا که از راههای قشنگتر و سالمتری هم میشد وارد بشن و اگر حرف حقی داشتند میزدند اما ایشونو رفقاشون کوتاه نیومدند و با لجبازیهاشون راحتترین راهو انتخاب کردند و این به ضرر مردم کشوره . ما شهید دادیم مگه ادعای انقلابی بودن و حتی مومن بودن نمیکنید ؟ چرا دوباره آرامشو از مردم میگیرید مگه هر چند سال یکبار رژیم عوض میکنند ؟ یکم عدالت داشته باشید خودخواه نباشید . چرا به خاطر آزادی های نامشروع یه عده دنیاپرست عده دیگه ای باید از بین برن چرا حاضرید مردم بازهم کشته بدن ؟ که شما به قدرت برسید که اگر رسیدید برای ما چه کنید شما چه تاجی به سر مون میذارید؟ مگه ما مردم مهم نبودیم ، پس چی شد چرا همه مسئولین و کسانی که فکر میکنند میتونند به ما کمک کنند تا آرامش و امنیت و کار و در آمد داشته باشیم و کشورمون پر افتخار باشه هرکدوم ساز خودشونو میزنند و دنبال به قدرت رسیدن خودشونند .تازه بهانه دست خیلیهای دیگه دادند که براشون موسوی و احمدی نژاد فرقی نمیکنه ....

دلم هم خیلی به حال اون خانم باردار مصری میسوزه که در جای امنی به اسم دادگاه هجده ضربه چاقو خورد و کسی به دادش نرسید . فکر میکنید هجده ضربه چاقو چند ثانیه طول میکشه ؟ اینو پزشکی قانونی خوب میدونه ولی من فکر میکنم ، خیلی هم سرعت داشته باشه یک دقیقه کمه کم طول میکشه ....همه هم اینو خوب میدونند که در نهایت بیرحمی کسانی که در دادگاه حضور داشتند شاهد و حتی مایل به این جنایت هولناک بودند آنهم در حضور همسر و فرزند خردسالش.

حالا کسی تو آلمان اومد مدیران کشورشو زیر سوال ببره ؟ امنیت و آزادی بیانی که در ایران هست هیچجا پیدا نمیشه و همین موضوع باعث شده تا عده ای زبونشون زیدتر کار کنه ...!!!