یاد

نمیدونم چیشد که از وبلاگم دور افتادم

و نمیدونم چی شد که حالا اونم ساعت 2 بامداد یادش افتادم .......

شک داشتم پسورد و حتی رمز عبورم یادم بیاد اما همینکه صفحه ورود به سیستم رو دیدم یادم افتاد یه چیزی نوشتم و باز شد ! بعضی یوزر نیم هارو میزنم ناخودآگاه پسوردشم تو ذهنم باهاش میاد !

یه سری فیلم دیدم که جدید هم نیستن منتها من تازه دیدم و دوستدارم اینجا معرفی کنم

البته شاید یه فرصت دیگه


فقط اینکه امشب

MARY & MAX

رو دیدم و یه انیمیشن خمیریه که بیشتر غم انگیزو مفهومیه . خیلی متفاوته و البته زیبا .... خسته کننده هم میتونه باشه اما قشنگه . درست راجع بهش تحقیق نکردم اما فکر کنم خیلی تحسین شده ! الانم دیر وقته حوصله ندارم برای تکمیل این پست تحقیق کنم و بنویسم !


آمار وبلاگو میدیدم و وقتی دیدم این آدرس توی گوگل سرچ شده با خودم فکر کردم

شاید کسی هست که هنوز این صفحرو یادشه ... پس بذار یه آپ جدید داشته باشم.


شاید این آغازی دوباره برای این وبلاگ شد



ضمنا لینک دانلود کارتون ژاپنی پست " روزگار کودکی " هم اصلاح شد !