پیشنهاد فیلم

 

سه تا فیلم با ژانری نصبتا مشابه را اینبار پیشنهاد میکنم تماشا کنید و لذت ببرید . فیلمهایی هیجان انگیز ، معمایی ، روانشناسی و غافلگیر کننده... 

-اولین فیلم پیشنهادیم کلوب مشتزنی به کارگردانی دیوید فینچر هست با بازی ادوارد نورتون و برد پیت که حتما غافلگیر میشید ...

 

-دومین فیلم دیدنی شماره ۲۳ نام دارد به کارگردانی جوئل شوماخر و باحضور ویرجینیا مدسن و  بازی متفاوتی از جیم کری . اصلا فکر نکنید این فیلم هم مثل باقی کارهای جیم کری یک کار کمدیه !  

 

-فیلم بعدی هویت با کارگردانی جیمز منگلد و با بازی جان کیوزاک و ری لیوتا فیلم بسیار جذاب و خاصی هست که نوع روایت داستان و آشنایی با شخصیتهای آن از چند زاویه صورت گرفته. در کل کار متفاوت و فوق العاده ایه .

 

هرسه فیلم واقعا به خاطرتون میمونند و ذهن شمارو برای ساعتها بلکه هم بیشتر درگیر خواهند کرد . کارگردانهای بزرگ و شناخته شده این سه اثر و بازیگران سرشناس آن گواه این مدعاست. 

fight clubnumber23identity

 

میلیونر زاغه نشین Slumdog Millionaire

میلینر زاغه نشین ، فیلم برتر سال ۲۰۰۹ ، شاید برای طرفداران فیلم بتمن شوالیه تاریکی و سرگذشت عجیب بنجامین باتن چندان خوشایند نباشد که فیلمی هندی در محیط فقیرانه برنده اسکار امسال شده است . اما پیشنهاد میکنم ابتدا فیلم را کامل ببینید و بعد قضاوت کنید... 

 

دنی بویل کارگردان فیلمهایی چون قطار بازی ، گور کم عمق ، آفتاب ، میلیونها و... اینبار شاهکار دیگری را برای تماشاچی خود به ارمغان آورده . میلینر زاغه نشین در همان ابتدا نظربیننده را به خودش جلب میکند چرا که از موسیقی و تدوین ماهرانه ای برخوردار است . گرچه فیلم در فضای فقیرانه و زاغه نشینی درهندوستان و با بازیگران هندی پیش میرود و ابدا شباهتی به فیلمهای بالیوود با تمام زرق و برقهای آن ندارد ، اما درمقایسه با سرگذشت عجیب بنجامین باتن ، اصلا کند پیش نرفته و مخاطب را مشتاق تماشای باقی قضایا میکند ، در واقع فیلم از نظر بصری هیچ کم و کاستی ندارد و یکی از دلایل آن فیلمبرداری فوق العاده با ظرافت و جذاب آن است که درک شما را از محیط و شرایط شخصیتهای داستان بالا میبرد . موضوع یا در واقع فیلمنامه میلینر زاغه نشین اقتباسیست و البته ، قوی و جذاب که سرشار از غمها و شادیهاییست که با آن همراه خواهید شد و شاید ذهنتان را درگیر خود کند .

 

امیدوارم نقدم از فیلم میلینر زاغه نشین دلیلی باشه تا ساعتی رو برای تماشای آن اختصاص بدید . پیشنهاد میکنم نسخه کامل فیلم رو تهیه کنید و قبل از اینکه بدونید در چه رشته هایی برنده جایزه اسکار شده خودتان فیلم رو نقد کنید و حدس بزنید !