*یا احسن الخالقین یا الله*

galaxyAngelNebula

HST Photos, Lagoon Nebula (1600)

-عکسها در سایز بزرگ هستند

آسمون پراز قشنگیه ... من عاشق آسمونم . اون دور دورا و بالا بالا ها ......نمیدونم چطور میشه باور کرد آسمون هم جز دنیاست . چه دنیای رویایی و قشنگیه .آخه همش فکر میکنم دنیا یعنی زمین ! همینجای قشنگی که هر کدوممون به نحوی خرابش میکنیم یکی کمتر یکی بیشتر وبه ندرت پیش میاد قشنگیهاشو از بین نبریم یا حتی زیادش هم بکنیم. ما آدما نه تنها برای طبیعت خطرناکیم بلکه برای دنیای قشنگ خودمون و حتی آدمای دیگه هم میتونیم خطر ناک بشیم ...! 

(یه پوزخند تلخ ) فکر کن ، الان من دارم از دیدن این تصاویر فوق العاده زیبا و بی نظیر لذت میبرم و به خدا فکر میکنم که عجب دنیایی آفریده و ...........!

در جای دیگری از دنیا یک آدم بیچاره به این فکر میکنه که این بمب کوفتی چطور تونست خونشو روی سرش خراب کنه یا عزیزاشو از بین ببره ....!؟ شایدم یکی فکر میکنه که از دنیا جز خون و جنگ و بدبختی و خراب شدن واز بین رفتن همه دنیا و بچه و همسر و خانوادش چی دیده ؟! و اگه ایمانی داشته باشه، هنوز به خدا امید داره. وبازم شکر گذاره... امید داره یه منجی از طرف خدا میاد به دادشون میرسه وحق پایمال شدشونو بهشون بر میگردونه ...

ایمانم به خدا بهم آرامش و امید میده و احساس امنیت میکنم و با این احساس میتونم با وجود همه کثیفیها و بدیهای دنیا از قشنگیهاش که البته هنوز به دست بشری از بین نرفته لذت ببرم و بگم :

خدایا ازت متشکرم که الان جام امنه...

خدایا ممنونم که نصیبم کردی چیزایی رو که گذشتگان حتی تو خوابشونم نمیدیدند و تو خالقشون بودی ببینم ...

خداوندا... آرزومی کنم ای کاش ، امنیت و دلخوشی تو دل همه انسانهایی که بهت ایمان دارند همیشه بر قرار باشه...